Oooonsdag``

halloj där =P *

Idag har vi haft spanska tror nog jag får godkänt på de aja skit samma och så har vi haft idrott och slöjd onsdagar suuger ....... Men jag har varit på dans nu och vi har gjort klart vår första dans nu och börjat på en till jag säger till när uppvisningen e så ni kan komma och kolla om ni vill ;)
vi hade tänkt att ha den den 5 juni men då e jag ju på klassresa så dom måste typ ändra på de och på tal om klassresa jag längtar värkligen tills vi åker till göteborg ska bli så otrotigt kul vi ska gå på liseberg och universeum och stan åh vad jag längtar men de e ett tag till och vi åker buss jag kommmmmmmerr spy vi åker vid 6 på moooorgonen =O jag får nog sova på bussen haha aja ,godnatt med er alla söta människor <3

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0