Tisdag-.-

Halloj !^^

Sitter och gör spanska läxa -.- jag hatar spanska de e nog de tråkigaste som finns tycker jag . aja idag har jag faktist inte gjort nånting jag har haft lite tråkigt . Och jag längtar till fredag då ska bing och jag sova över vi vet inte om vi ska sova i husvagnen men vi får se om de går och så självklart så ska vi till majbrasan de ska bli kul ^^

och jag ska lägga upp en bild på mej sänn i söndags bing klagade lite på att jag bara la upp bilder på henne =P hehe .



ser ni att jag har lockigt hår =P



stavas de låckigt eller lockigt ?aja jag tror ni fattar vad jag menar haha =P


// Bong ^^


Kommentarer ♥
Postat av: rebecka hilmersson

vilken fin bild :)<3


Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0