20/7

Godmorgon ! Blev inte så intressant inlägg igår , jag slappade mest . Idag vet jag inte redig vad jag ska göra , jag ska nog baka ikväll .:D Så jag skriver lite mer sen om de. Och imorgon ska jag åka till kalmar med mamma , måste värkligen ha lite nya kläder nu till skolan . De är ju bara 4 dagar kvar tills skolan börjar :( hade tänkt att göra så mkt innan den börjar men tror inte att jag hinner de . Men vi hörs sen .

jusste igår hade vi besöks rekord . Jätte kul .

BONG







Kommentarer ♥
Postat av: alexandra

haha ska också till kalmar imorgon :)

2010-08-20
Postat av: HANNAS - Bli veckans blogg!

Hej :D allt bra med dig?

2010-08-20
URL: http://hannas.nu

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0