Bra dag med medelin.<3

Idag har varit jätte kul med medelin vi har bara varit inne pga regn -.- men de var kul ändå vi har tagit bilder och sånnt ..Bing var här nyss och vi la in bilderna från kapeludden på öland .
juste jag kan ju berätta lite om när vi var där .
första dagen så var jag skälv men på kvällen var jag med Alma .Men nästa dag kom ju Bing och sov i 2 nätter första dagen så bowlade vi och var ute vid havet och så .. nästa dag åker vi till slottsurinen och går där inne och sen när vi kom hem så gick vi och badade i badhuset .juste vi badade dagen innan också men bara i ute poolen.
vi var på lekplatsen med där vi ""eller jag"" fick fråga några små killar om dom ville ta fart på oss på den där gung grejen .. ja sa dom men de var bara en som tog fart -.- och han skulle bara ta fart på mej -.- och när jag sa ta fart nån gång på henne också , så tog han fart en gång och sen gick han till mej ..haha aja här kommer bilder därifrån.







slottsurinen:



lekparken-.- :


sry för om ni inte ser vad de står , Hjälp Bing hjälp , Meeeen wtf -.-hjäälp då , näää jag slår dej , mohahah

bowlingen:


hare så bra , nu ska ja äta den sista kexchokla XP

Bong.

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Haha serierna va skit kul XD

2010-08-03

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0