Cokladbollar

Nu har jag kommit hem frrån Bing vi har kollat på film och haft mysigt fast världens tråkigaste film :(.när vi skulle gå och hyra den på ica så var vi där i en timme , när vi kom dit så tänkte vi ta "baksmällan" elr vad den hette men när vi kom till kassan så hade de blivit nått fel så vi fick gå tillbaka och slå in koden igen men sen funkade de inte heller och sen när vi gick igen så stod de att den var uthyrd . så vi kunde inte hyra den så vi tänkte ta "remeber me " men sen är den också uthyrd .så vi bara tog en . så jag rekomenderar inte "trångt i kistan" elr vad den hette nu .men innan de hende så bakade jag ju , de blev inte sylt o nöt kakor de blev choklad bollar :D

BONG




Kommentarer ♥
Postat av: linnea :]

MISSA INTE DAGENS BLOGG!:)

Postat av: - JenU

Nice blogg!

Allt bra med er idag? =)

2010-08-21
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: linnea :]

Nu har jag utsett en vinnare i dagens blogg.

MISSA INTE NATTENS BLOGG, HÅLL UTKIK! :)

Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

Postat av: DIANABIEBER

fin blogg!:)

2010-08-22
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0