kommer inte kunna blogga på 4 dagar

Ja , jag kommer inte kunna blogga på 4 dagar buhuuuhu.. Vi ska måla vårt golv utanför mitt rum och de tar 4 dagar .Men jag ska försöka få tag i nogon annan dator nån dag Och så kommer Bing blogga varge dag hoppa jag . Men iaf , Idag var vi i kolboda och hade massa kul vi badade och hade en massa övnings saker . De var vara 22 grader i poolen men Mirjam och jag lyckades gå i .Badkruker

Vår
skit snygga buss som heter smilie.


Vet inte hur länge Melker och jonathan var i poolen


Känner att Mirjam borde bli modell






Kommentarer ♥
Postat av: simone

ser roligt ut :D

2010-08-28
URL: http://fattybom.se
Postat av: Sarah

Haha XD Älskar bloggen

2010-09-01

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0