NY FÄRG

Nu har vi en ny färgöverskriftena till inläggen , De såg kanske lite konstigt ut med rosa;)Så nu är den svart .
Har även ändrat färgen som var grå till vänster .











Kommentarer ♥
Postat av: linnea :]

MISSA INTE DAGENS BLOGG! :)

Postat av: S A N D R A

sv: burberry :)

2010-08-19
URL: http://sandr4.blogg.se/
Postat av: joz

haah okej!!



allt bra med er??

2010-08-19
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

Postat av: linnea :]

Nu har jag utsett en vinnare i dagens blogg, kika in och kolla om det var just du.

MISSA IN TÄVLINGEN OM ETT ÄKTA LÖSHÅR LITE SENARE!

Postat av: Jessica & Paula ♥

Fin blogg!

Allt bra? :)


Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0