Sova Över Igen

Igår möblerade vi Bings rum. Sen bakade vi kladdkaka som vi åt på kvällen när vi kollade på film "farsan" . Vi började gråta mitt i filmen för hunden dog! Och sen när vi skulle sova så kunde inte jag somna så jag började sjunga och låg och sjöng i ung en kvart sen slog bing till mej mitt i ögat -.- . Och idag har vi bara hunnit att äta frukost och spela . sen ringde mamma och sa att vi hade ett paket i brevlådan så bing fick springa och hämta de och jag trodde de var mina skor som hade kommit men när vi öppnade de så var de nått pappa hade köpt -.- buhuhu..
De var allt vi hade att säga ..

/ Bong o Bing

Kommentarer ♥
Postat av: josefine

jag kollar.

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! :D

Postat av: josefine

sv: den köpte jag i London :)


Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0