tatuerat mej

Sitter och äter choklad som valigt , haha jag kommer värkligen bli tjock elr de e jag ju redan .. Men man blir ju alltid lite tjockare på sommarlovet av all glass och skit .höhö , nä . Har inte gjort nått speciellt idag som jag måste berätta.
Åh vad jag började längta till julen idag haha, tycker de är så mysigt .. fast nää nu är de sommar och varmt ^^
jusste imon ska jag vara med medelin . ska bli jätte kul .vi ska nog fixa lite med designen och headern . så att texten blir så suddig .

haha titta vad jag har gjort vid min fot ..gick ni på rubriken?
nää okej , de var bara nån penna jag hittade ..




ser lite missbildad ut haha...


BONG



Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

SÅÅÅ SJUKT FINT NI ÄR BÄÄÄST !!!!!!!!!!!

2010-08-14
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du var med =)

2010-08-15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0