cp dag -.-

Idag har ju varit en helt sjuk dag har hännt så många konstiga saker idag så jag orkar inte berätta ..!

och när jag läste tidningen (inte för att jag brukar de=S ) så han nån kärrig bara eldat upp 100 000 kr i en grill ..snacka om stört haaha ..

och sen när jag bläddrar så ser jag nån sak om hello kitty då kan dom inte stava heller haha vet ni vad dom hade skrivit hahahahahahahahahhahahahahaha OMG JAG SKRATTAR IHJÄL MEJ HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .....bara gissa ......
"" hallo kitty "" hahahahahahahahhahahahahahahahaha
åh jag dör ..
okej kanske inte så kul men snälla nån haha hallo kitty =S




Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Hahahaha :)

2010-07-15

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0