hosvagnen :D

hejhej kära bloggläsare! Hahhahah, skojja, jaag bara härmar en. HAhaha. :p Inatt har vi sovit i hosvangen, om ni fattar vad jag menar. :) Vi badade kl. halv tolv, sen gick vi in och tittade på en film ''P.S. I love you''. ;) Sen efter halva filmen somnade vi, men när filmen va slut så vaknade Bong och slog mig i magen och skrek VAKNA, VAKNA, VAKNA DÅ!!!!! Och då tittade på henne, och hon sa : jag stänger av filmen nu. :p Och sen somnade vi båda. sen när jag vaknade så var det 90 grader inne! Och jag väckte Bong och sa: jag öppnar nu. :p sen gick vi ut och badade sen gick vi och åt frukost en macka med leverpastej och gurka , bong är ju jätte bra på att skära gurka sen gick vi till hosvagnen och gjorde nått sen badade vi i en och en halv timme sen nu är vi här på bongs rum. :)


Bing- Jag kan äta här va?
Bong- Nää?
Bing- Okej.
Bong- Varsågod!

Hahah, bara vi som fatttar! HAHAH,




///////// BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

äntligen bing haha :)

2010-07-15

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0