Kanske borde skriva fler inlägg ? =S

hajhaj på er allioppi .. XD

Sitter här och e svart runt ögonen har precis badat i typ en timme jätte skönt vi har 28 grader i poolen och igor hade vi 30 =o
^^
Har varit hos mammi på jobbet en stund idag -.-
sen har jag inte gjort något mer tror jag ,druckit saft ^^

jag e röd i ögonen och jag ska börja sammla choklad papper XD
de blir nog några papper i veckan haha skoja men iaf ett ^^.

Skriver mer imon eller ikväll .

// Bong..




Nån bild jag hade gjort lite fort ..
den e nog inte klar men jag hade inte mer bilder -.-
aja var så god Medelin ^^
haha ..

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

ducktig du är :)



jätte fin bild :)

2010-07-15

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0