Längtar ...

hejhej ..


I Lördags var jag med min familj i kalmar självklart var Bing också med ^^
Medans pappa ,mamma o bror var inne på bauhaus (?) haha,så var bing o jag inne på Mode .^^köpte lite kläder och så .. Och tyvär hade dom inte den färgen jag ville ha på converse som jag skulle köpa =( , så på kvällen så gick pappa in på tradera och hittade ett par (oanvända) som tur va ..
och tiden gick ut klockan tolv så de var lite spänning sista minuten men jag fick dom och de blev 300kr billigare+ frackt (?) en att köpa dom i vanliga affären där kom kostar 700 ..
Så nu längtar jag efter att få dom, kunde ta upp till 1-2 veckor innnan jag får dom-.-
aja hoppas dom passar ^^





Kommentarer ♥
Postat av: becca

jag har sånna röda :)


Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0