Öland! :)

Hahah, snart så drar jag till Öland. får åka tåg till kalmar, sen hämtar Bong mig där och vi åker till Öland.  Men jag stannar bara till lördag för då ska jag på kalas. Så jag får ta bussen från borgholm till kalmar. Astråkigt att sitta i en buss i 50 min! ;) Men sen stannar jag i kalmar hos min andra syster. Ska vara där i några dagar. Aja vi kommer inte att skriva på några dagar men bong skriver ju när hon kommer hem. :) Bilder från öland kommer nån dag i veckan.



/ Bing.

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0