Sova nu^^

Idag har jag varit i ladugården och i skogen. Pappa och jag plockade blåbär. Asjobbigt! :p Sen när jag kom hem blev det att gå in i duschen, sen satte jag mig vid tvn. :) Efter det åt mamma och jag blåbär och mjölk. :D Och nu sitter jag vid datan, vet att jag inte har skrivit på länge men ska börja bli bättre på det, lovar! ;D Aja, nu ska jag sova^^

Men nu kommer det en gammalGAMMAL bild på Bong och mig. :) Bong kommer att dööööda mig för den här! :s :





Nattinatti! :')

/ Biiiing! :D

Kommentarer ♥
Postat av: Bong

Bing -.- de fans nog nån bättre -.-



haha men om många undrar e vi typ katt spioner eller nått haha

2010-07-26
Postat av: ida

kika in på bloggen. :)))

2010-07-27
URL: http://iddas.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0