tältat..=)

hej .. var jätte kul i kalmar och filmen var jätte bra..
De var inte så farligt att sitta längst fram iaf :)
och de var typ nån gubbe som satt brevid bing och han satt och skrattade åt typ allt skit högt med haha vi skrattade ju typ åt han istället för filmen hahaah.!!;D
hittade ett par solbriller och nått linne och en massa annat ...=)

Och nån kille som jobbade på tåget bjöd bing och mej på läsk =S haha..


Men igor så sov bing o jag i tält med Lukas ""bings brors son "" som e granne med bing .. han e typ 4 år ? eller 5 ne 3 eller jag vet inte ..=S 4 tror jag eller 3 ne 4 okej okej 4 ..... men iaf , vi var typ uppe till 12 nånting men lukas sommnade lite tidigare =) och sen så vakna bing och jag vid typ 6 av några kråkor som höll på där ute vi var typ vakna i en timme sen sommnade vi om .. men lukas sov hela natten tills halv åtta när han väckte oss -.- snacka om att bing och jag e trötta idag . men på dagen så åkte vi hem till mej och badade =D


får se vad jag hittar på imon ska nog städa vår husvagn och lite ..


men jag skriver mer imon .. och ursäckta för att jag inte har bloggat men jag har inte orkat ´´


ses..

// bOng...^^



Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0