Folk e bara för dumma "!!!!!!!-.-



J
ag e väldigt trött på det här när folk ska holla på om att säga hela tiden :du e så söt , du e min älskling , jag älskar dej , så fiin osv.. jag bara orkar inte med de mer .. ja vi fattade de första gången ni som säger de !! ......
kan inte nån bara hålla med mej ??
visst jag har sakt de nån gång men jag går inte runt hela tiden så..jag kanske har sakt de till  en eller två gånger till nån person som jag värkligen menade de ..
jag tycker de e väldigt jobbigt så om ni håller med så får ni så järna komentera och säga vad ni tycker!!!! visst jag kanske inte borde bry mej men så lätt e de inte när nästan alla ska skriva och säga de överallt ...!!!!

så tänk för dej själv , e du en sånn ??



ville bara säga de var tvungen att få ut min ilska på nått sätt!!


// bOng..

Kommentarer ♥
Postat av: medde

HÅLLER MED!! :O och jag tror jag fattar vem/vilka du menar (A) ;)

2010-06-27
URL: http://medde.blogg.se/
Postat av: ..

håller med !!!!

2010-06-28

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0