HEJ PÅ DEJ SOOOLEN =D

HEEJ de e äntligen sol ute och jag har precis varit ute och solat .. =)
Ska snart duscha och packa till medelin åker kl 5 dit och så ska jag hinna måla naglarna , nån som har nått förslag på hur jag ska göra mina naglar ? ; ) själv känner jag för nått färg glatt för jag känner mej så glad, men vet inte ricktit hur jag ska måla dom ? **

choklad e gott =P


okej var tvungen att säga de ..OMG JUSSTE TACK JAG E JU TVUNGEN ATT HINNA ÅKA OCH KÖPA GODIS TACKTACK GODE GUD ATT JAG KOM PÅ DET
..!!!^^

har mkt att göra hinner inte skriva mer ..

men jag har fått bilderna från när becca och jag sov över :

// BoO0oΦng..



CP o.O



inte dom vackraste kanske men skit samma =)

......................................................................

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

va söt du är :) !!

2010-07-15

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0