LÄNGTAR SÅ MKT !!!!!

Hej hopp ...=)

igor var jag hos bing och hjälpte henne att städa hennes akvarium =S ....
inte så kul haha jag e ju bara tvungen att Aaa okej jag ska inte säga ni kommer ju att skratta ihjäl er hahah bing fattar iaf ...

Och kan ni gissa vad vi gjorde mer ....... gissa då..........VI SKA GÅ PÅ BIO OCH INTE VILKEN BIO SOM HELST "Eclipse" wieho åh vad jag längtar .. Är de någon mer som ska dit på onsdag eller torsdag ? ska dit på torsdag .=D
och vi ska sitta längst fram -.- haha alla andra var ju upptagna .
men de ska bli ricktit kul..

ses <3

// Bo0ng



här e en bild jag gjorde på bing igår =D ledsen bing var tvungen^^
ska göra en på mej idag tror jag så den får ni se imon;D



vad tycker ni ??

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0