ojsanO.O

hej hej hej hej hej hej hej hej ......
de e jag väll värd er sry för att jag har varit så seg på att skriva men äntligen så får jag lust att göra de och tid att göra de med ;)
jag har precis kommit hem från skolavslutningen och jag har fikat och köpt en vit tröja till dansen imon halv 3 vid senen imon visar vi den kom och kolla om ni vill ;d
ska bäretta lite om göteborg nu
åh jag har aldrig älskat en stad så mkt förut jag älkar värkligen göteborg o liseberg
jag kan ju skryta lite om att jag åkte balder shitt vad läskig den va haha jag var så rädd att jag inte kunde skrika haha jag skulle velat sett bilden men hann inte dit för att vi skulle kolla när towe åkte
och sen åkte vi flumrider (stavningen?) hah men jag köpte inte kortet men becca gjorde de så kopierade hennes mamma de så nu har jag hahahah jag höll på att dö av skratt jag sitter och stryper becca hahahahahahah omg hahaha
och sen gick vi spökhuset asså de var de hemskaste jag varit med om
jag blev så rädd så jag spottade på nån sykopat så han skulle försvinna och ett tips om ni ska gå där så ta inte med er louise som står framför er ahahahah hon skrek så jag trodde jag skulle bli döv hela tiden skrek hon !
men jag hittade en klänning till slut inte den finaste jag sett men den fick väll duga =)
och när vi var klara i kyrkan idag så skulle vi säga hejdå och nu så splittras vi ju så kom meddis och började gråta och då började alla andra gråta meddis,becca,mirris.towe,frida,louise alla grät hahaha
6a ni e den bästa klassen o kommer alltid va <333
och igor så va vi hoss helen och vi hade vattenkrig och åt tårta och massa bättre dag kunde man inte ha <333
bilder idag o göteborg;



balder O.o

OMG DE E TVÅ FARLIGA POLISER ;D

snodde lite bilder från alla möjliga ;D hehe

/ bOng

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0