Tio saker du stör dej på nu.

Tio saker du stör dej på nu :

1. Att så många ska härma min stil -.- ( menar inte dej min lille tvilling haha ) du e grymm;D

2. Lady gagas låt jag har tjatat ut hela dagen haha..=S

3.Att alla ska vara så tråkiga -.-

4.cp lärarna som gjorde klasserna till 7an åh jag hatar min klass jag har ju bara mirjam<3

5.CP brölloppet om viktoria o daniel ska stå i varenda tidning och så ska dom prata om de hela tiden på tvD=

6.Att de ska vara så svårt att sova TT^TT..

7.Att mirjam inte svarar på mobilen när jag vill säga en sak -.-

8.Min snea tå hahah ,har alla de eller ni vet den brevid lilltån min e sne iaf hahah..

9.all reklam på spotify..

10.bananer -.- så fula .. okej jag kom inte på den sista men visst e dom fula hahahah jag dör ahhahahahhaha ...


//bOng..

Kommentarer ♥
Postat av: alexandra

tvilling, menar du mej ? xD

haha :D

2010-06-23

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0