Åhh jag kommer inte på nån Rubrik.....! bla..bla...bla.

Hej de var ett tag sen jag bloggade nu men jag har nästan aldrig lusst men ska bli bättre på de nu, lovar XD
Nu sitter jag och smsar och lyssnar på musik och bloggar såklart X)

I Lördags var Rebecka och jag i kalmar och handlade lite kläder och sånnt och när jag kom hem var de bara och byta om och för då kom massa gäster för Jakob o Mammi fyllde år fast mamma på söndagen men vi firade de på lördagen =)


Bing kom och hennes mamma , vi var ute och tog en massa bilder och så mötte vi Line
ea (stavningen?) och Emma
vi typ var på ekekullen synd att jag inte kan lägga upp bilderna pga min cp dator som tyvär inte vill de..=S men jag lovar att fixa de så snart som möjligt eller min sneeeeella bror ''host''=P

Och på Lördagen så gav jag mamma ett par skor jag köpt till henne på lördagen=)

hon tyckte väldigt mkt om dom som tur va och dom passade =D

Imon så ska jag jobba som jag har gjort idag och sen på Onsdagen så
ska jag sova hoss medelin =D <3
ska bli jätte kul och vi ska sova hos henne =)

Men vi ses älskade blogg nördar ;D haha ..

// Bong såklart ''


Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0