Bra helg!! ;D

hejsan hoppsan "" sitter här och äter choklad <3333333333
iaf helgen har varit bäst för mej jag har sovit över med Rebecka ;D<3
från fredag till söndag . i fredas var vi på tegel med emma o linnea a kanske inte får säga
vad vi gjorde där men aja . sen på kvällen tittade vi på hanna monthana the movie hahahahah jag bestämmde de ^^
sen var vi nog uppe till ett kanske och på dagen kommer jag inte ihog vad vi gjorde =S heh
men på kvällen på lördagen så kollade vi på avatar eller de kanske va på dagen aja skit samma den var jätte bra tyckte jag ;D jag satt typ och skrek att dom skulle döö hahahahaah (dom onda då ) haha
men vi var nog uppe till hal två eller nått och sov till halv två fast vi kollade på Twilight och sen fixade jag hennes hår XD de blev fint =) juste vi fixade naglarna med jag blev nöjd med mina iaf kommer bilder här :



rebeckas naglar jag har gjort alla utom den gula med hjärtat XP




mina naglar ska föreställa zebra men jag tycker vissa ser ut som kor hahhahah
jag e nöjd iaf =)

..................................
vi har haft de bäst
<33333333333333

/// BING med

Kommentarer ♥
Postat av: rebecka

vi hade det absolut bäst :D

måste göra om det ngn gång :D

<3333333333


Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0