Löördag @.@

HALLOOOOJJ!
idag så har jag inte gjort nånting bara sovit typ..
I onsdags var jag ju på cirkus de gick facktist bra jag dog iaf inte hehe =P
de var nån klaun och några galna ''gorillor'' o typ lamor
jag fattar inte vrf de e bara utlänningar som har cirkus dom e bara tjuriga och tråkiga de suger aja jag kan inte göra nånting åt de -.-
men på måndag ska vi ju åka till kalmar med klassen de ska bli kul slipper skola iaf men då ska jag köpa en del saker kofta,foundation o morsdag pressent har ni några förslag på vad man kan köpa har ingen aning förra året köpte jag ett ljus där de stod du e lysande mamma jag tyckte den var lite kul ,men sen ska jag kolla på klänning till skolavslutningen inte säkert att jag hittar nån men jag ska titta . hitter säckert nått mer =D ..
i förrgår va de torsdag och jag hjälpte Bing o möblera hennes rum de blev bra sen sov jag där med vi hade kul iaf på fredags kvällen så kollade  vi på talang och två ''opera'' sångare gick vidare usch jag gillade dom två dansarna dom var ducktiga .
och har ni märkt att de e ju bara jag som skriver aldrig bing jag får tjata lite på henne så hon gör nått inlägg nån gång ;D

ses <3
// Bong ^^

Kommentarer ♥
Postat av: medde

Jag behöver också en morsdag present :S tack för påminnelsen ;D

varför köper du inte... rosor? ;D eller jag vet inte xD

2010-05-16
URL: http://medde.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0