morsdag <3

HALLOJJJSAN=P

Oj nu jar jag eller vi bloggat på ett tag men i tisdags var jag hos rebecka o sov över o nu har jag lite mer bilder =)
i onsdags så var de inget speciellt vi hade film på spanskan och på kvällen blev de dans och vet ni vad vår dans grupp ska dansa på högsbydan kl 2 missa inte de vet inte ricktit var ni får veta de sen ;D
de kommer bli ricktigt kul!!
i torsdags var de inget spesiellt för min del =)
och i fredags inget spesiellt där heller towe och jag ringde och frågade om vi fick praoa på  tisdag på****** (säger sen på tisdag vart vi praoade vill inte säga de en  )och de fick vi en dag .. vi har nått i klassen där man ska praoa nån stans i en dag .=)
och i går sov bing här hos mej och vi hade mysigt ;)
o idag e de morsdag och bing o jag bakade muffins kladdkaks muffins blev jätte gott
gav mamma ett kort jag hade gjort och den finaste muffinsen haha som var gredde o hallon på MUUMMMS ..

blider :



lite CÄPÄ den sista men aja hahah


sådär ;D

ses <333333333

// bOng


Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0