O.-

HAAJ!!

kul inlägg bing hade gjort värkligen haha...

nu har jag varit på utveklingsamtal  -.-
fast kanske ett =D de gick bra och fort typ 10 min haha.
men jag var ju hos Medelin <3 igor de var jätte kul.!
vi stuttsade och doppade fötterna i emån de var läskigt =
bilder kommer ..
och idag har jag nån bild från musikalen med o ni som inte vet att vi har haft de så har vi de jag spelade nån diva med louise och mirjam åh de var så kul att göra en musikal vill göra en till eller vad säger ni som var med ;D
men jag har inget mer att säga jag får ladda upp lite blandade bilder ;D

:


musikal ;D

hos medelin:







nån jag hade på frida och mej i skolan


dagen inann påsklovet =D
asså de e inte allvaligt ;D



a lite bilder ;D

// Bong =)

Kommentarer ♥
Postat av: alexandra

shit vilket fint långt hår du har! :D

2010-05-27
URL: http://hellukiddy.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0