onsdag (igen) -.-

HAllooooo !!
idag e de onsdag och sista dagen i skolan JIIppII=D
och jag fick mvg på spanskan idag ganska stolt .fast ja jag fick ju lite hjälp och ....nu snackar vi inte mer om de hehe=P
Nu e vi lediga 4 dagar och på måndag åker vår klass till kalmar och ska på nånting vet inte redigt vad men typ de var nånting om fotbolls museum eller nånting och nånting om stottet ¨¨slåttet¨¨ skitsamma och så ska vi självklart gå på stan =D måste värkligen ha lite nya kläder och lite annat men vi har ju bara 2 timmar på oss att handla så jag får väll springa runt som en galning typ haha ne men jag får nog inte gå och söla .. och på tisdag e de nån hoppreps tävling ( vår klass vinner såklart ) ne men jag tror nog de vi vann förra året =P Men ikväll ska jag på cirkur med Tawe haha och hennes mamma och lillasyster ska med
föresten towes lillasyster fyller år idag med =D
GRATTIS till världens sötaste unge Molly<3
kanske kommer bilder nån dag när de funkar på min dator att lägga upp bilder ...-.-
och vår bärbara e paaaaaaj åhh cp skit ....!
menmen jag ska köpa socker vadd idag tror jag och choklad<3 såklart ..
undrar hur många som läser hela de här ne men aja SKIT SAMMA !!
jusste medelin och jag gjorde en lite kul grej i skolan idag ^jag stoppade ur mina armar ur min tröja och sen satte hon i sina armar i min tröja bakifrån så de såg ut som de var mina armar om ni fattar aja de var lite kul facktist haha .
men i dag i skolan på jympan spelade vi fotboll och mirjam och jag e ju värkligen bäst på de hahahaha vi står och skriker bara på alla andra men vi gör inget själva och så står vi och hoppar och tror att vi ska få bollen hahahaha .. mirjam och jag ska nog bli fotbolls proffs ;D
men vi ses hoppas ni har haft en bra dag som mej och fortsätter bra de ska jag värkligen ha
///Bong ; )

ps . jag e rädd för clauner ''klauner'' så önska mej lycka till så jag inte börjar gråta D=

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0