sova över hos beccccccaaaA =D

HAJ ALLIHOPPA HUR MÅR NI ?? JAG MÅR SUPERDUPEEE  BRA !!!

haha skoja ....


OKEJ JAG MENAR ALLVAR =D

nä nu får jag skriva .
igor sov jag här hos rebecka och vi har studiedag idag . vi kollade på film och åt choklad och chips och hade ricktit mysigt .men idag så har vi jobat hos hennes mamma ullis =D de var kul vi skulle typ sätta etiketter på tiningar =) och vi får pengar med som jag måste ha till göteborg NÄSTA HELG wiiiehooooo åh jag längtar .:D
Jag har lixom bara 20 kr + 200 som vi får över från dom vi samlat + dom jag tjänade idag vet inte hur mkt har inte fått dom en men ska få dom sen =D ..
kommeren bild här orkar inte skriva mer-.-



kommer mer imon eller ikväll ;D

// Bong



Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0