söndag =)

Halloj bong här (igen) ^^

dagen började med att jag vaknade vid ungefär halv 10 ..
kollade på hitta nemo och sen dess har jag gått runt och sjungit fortsätt simma fortsätt simma ....... hahahah om och om igen de bara sitter fast i hjärnan . men Marcus min bror fyller år idag så pappa och jag åkte till affären och köpte lite saker till tårtan vi skulle göra . de blev en jordgubbstårta de var väldigt gott =)
imon blir de kalmar jag vet att jag tjatar om kalmar men jag vill bara bott från de här skitbyn högsbykomun e nog de sämsta man kan bo i...... BlÄ på högsbyyy.
skriver mer imon ses .<3
Bing kanske skriver idag eller imon med ska säga till henne ;D

/ Bong ;)

visst e inte den här bilden härlig blir värkligen lycklig av att se den vet inte ricktit vrf

(bilden e inte rediskerad bara tagit med svatrvitt )


Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0