kalmar

HAAAALLOOOOO MINA FÅ BLOGGLÄSARE HAHA

idag har de varit otroligt fint väder
jag har ätit choklad och solat
=3
jusste i måndags var jag ju i kalmar de var värkligen superduper kul ni ska få se bilder vänta ska berätta först
heh....
först var vi på barometen och gjorde nån sjukt mysko grej som jag ej fattade =P
och så skulle hon ta kort på oss
bajs på henne när man inte ens har sett sej i speglen innan -.-
aja sen så gick vi till två museum ett fortbolls museum och ett museum som heter kronan som ni kanske känner igen men på fortbolls museumet så var de nån fortbollsplan där alla spelade men inte mirjam och jag förståss vi stog och spelade ni vet ett sånt gär spel med gubbar som man styr med pinnar aja nått spel och på kronan hade dom några statyer som såg ut som rediga människor fy vad jag blev rädd när jag kom in i rummet och sen var de ett rum där man såg hur dom levde i båten och så hade dom ställt människor där med och de var ganska mörkt där så när vi hade gått klart på kronan och vi skulle sammla ihop alla då springer mirjam och jag igenom den igen för att se om vi vågade och rebecka var med me men när vi kom till de mörka rummet så blev vi så rädda att vi sprang tillbaka ahhahaha vi vågade värkligen inte  ..
men sen åt vi på byttan de var väll ok de var väldigt fint där men maten var inte i min smak fick nån fisk som jag mådde illa av blä
men sen så gick vi på slottet de var helt normalt sen fick vi gå på stan och jag hittade en svart kofta, en kortärmad och en tunika tröja som var prickig =D

här kommer bilder;

hahah min favorit den första och den sista

<333333333333333333333333333333333



...........................
/// Bong ;D

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0