Överaskning ..

Rene och jag hade planerat en överasknings fest till Medelin och igår så hade vi den. Efter skolan åkte jag och Mirjam och köpte pressent och sen åkte jag hem och duschade och fixade mej ,de var maskerad;) så jag fick va ett troll haha . men sen åkte vi och förberedde och pynntade i huset vi skulle ha festen . efter alla hade kommit så smög vi in till medelins hus och smög upp för trappen och nu till de roligase med dagen : jag var först upp för trappen och alla efter mej och så ser jag lite blont hår och skriker GRATTIS hahahaha så var de axel medelins bror och alla skriker grattis och skrattar när dom får se axel men sen sprang vi vidare in på medelins rum och skrek grattis hahhaha hon sa att hon trodde hon skulle bli dödad när hon hörde alla skrika utanför hennes rum . senare så fick hon klä på sig en lila klänning och så lockade jag hennes hår och så sminkade vi henne ,hon blev ricktigt söt.och så åt vi pizza ,glass,godis och jag vet inte allt vad vi åt. de var en ricktigt rolig kväll . och vad överaskad hon blev.

Hoppas ni orkar läsa ..











Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0