Raket

Halloho..

Fy usch blä , va dåliga vi har varit på att blogga dom senaste dagarna , speciellt Bing.. Men ikväll eller om en timme så kommer hon för mina föreldrar ska till öland i två nätter så hon sover här då :)  Måsta värkligen städa mitt rum innan hon kommer haha , ser ut som en bomb hade slagit ner , jag lovar halva min gaderob e nog över mitt golv (kanske inte) och vad gör min kudde under skrivbordet? haha måste börja städa nu ..


Igår när vi hade NO så sköt vi vatten/luft raketer haha de var sjukt kul, de var bara jag som skrek
när den åkte iväg hahaha,och jag fick skuta en gång .^^

Andresa mössa e fett nice haha..Uch vilka bilder


Kommentarer ♥

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0