Hösten närmar sig,så passar på att ta kort på dom sista gröna löven.

Är jag ducktig eller vad ? haha, nääe tänker ni väll. Tog jätte många bilder när Bing och jag var ute för några dagar sen men de var inte så många som blev så lyckade . Buuhh vilken tråkig dag. Eller kanske inte den tråkigaste man har haft Men utan Andreas och Kim och gänget så hade den varit de haha. kommer nog inte träffa Bing idag men imorgon ska hon vara barnvakt så jag skulle hålla henne sällskap.

Glöm inte att imorgon är de lördag och jag kommer utse 5st som ni får rösta på av dagens blogg klockan 20.00.

BONG

Kommentarer ♥
Postat av: Elin

komentera gärna senaste inlägget ! :) ♥

2010-09-24
URL: http://tegsbrudar.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0