Rebeca + Mej = Mcdonalds

hej
har varit världens skönaste dag idag typ. Inga läxor , gud var skönt de känns att bara inte tänka på de och göra en massa annat . jag var hos Bing nyss och vi tvättade akvariumet usch , ett tips till er alla : skaffa aldrig akvarium !

Över till när rebecka och jag var i kalmar och sov över , Filmen "vampires sucks " var väll okej. men när vi kom hem var vi helt slut båda två så vi gick och la oss. Och i lördags var vi ute och filmade i typ över 30 minuter snacka om sjukt haha men filmen blev kul men tyvär var den lite privat . + att vi åt frukost vid halv 4 hehe.

BONG


Ser ni att höst löver har börjat komma .

haha. jag vet helt cp.hahah

Kommentarer ♥
Postat av: fatimaswary

fina bilder :D

Postat av: Maggie

Snygga bilder, vad har du för kamera?

Postat av: Maggie

sv: wow O.o vanlig mobil! Dem blev riktigt bra! Min mobil har typ 5px , men den är riktigt kass! -.-'


Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0