Solglasögon inomhus

Ja ni har säkert ett frågetecken till överskriften , Har haft ont i ögonen endassen jag kom hem från skolan , de svider och håller på .. så när jag prövade mina brillor blev de mycket bättre . Iaf, så har jag varit i skolan och idag hade vi prov . inte så kul tror jag får göra om de för när jag skulle läsa boken igår så kunde jag inte konsentrera mej, tänkte bara p ......  De va inget föresten Medde vet iaf .

BONG


Kommentarer ♥
Postat av: josefine

Rätt svar från gissa kändisen finns nu i bloggen! Tre personer blev länkade, är du en av dom? Checka in!



Det finns även en ny gissa kändisen så om du inte blev länkad den här gången kanske du får bättre lycka nästa gång!



Ha en fortsatt trevlig kväll :)<3

Postat av: Haval B Aziz

Hej hej ! hoppas allt är bra med dig ta hand om dig.

2010-09-10
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

vad fint hår !:)



sv; nu är dagensblogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :)

2010-09-13
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0