vindruvor,

halluuu, igår kom jag hem som Bong har skrivit, men vi kom hem ganska sent så hann inte skriva då. Och idag har jag varit så trött. Senare ikväll kommer jag nog åka till Bong. Har inte mycket mer att skriva. Nu ska jag gå och plocka vindruvor. Här kommer lite blandade bilder. Jag vet att det är dålig kvalitet. Men ni får nöja er med det.

BING

Vindruvor:


Mitt fina akvarium som vi städade:


Början på armbanden vi gjorde:


Bilder från i somras:





Hahah, cp-bilder, jag vet men dom bjuder jag på!

 


Kommentarer ♥
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Gott med vindruvor :)

Postat av: A&V

Vi är med i en tävling på http://www.truejenny.blogg.se och vi skulle bli jätteglada om vi vann! Rösta!

KRAM!

Postat av: jossie

GRATTIS!! du har gått vidare och blivit en av finalisterna i veckans blogg hos mig, ragga nu röster innan 13.00 på fredag för att vinna! lycka till :D


Kommentera här ♥:

Namn ♥:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress ♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥:

Kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0